2022. május 21., szombat

Becéző szavak

 Azt mondják két éves korára a kutyus felnő. Lenyugszik, megkomolyodik és sokkal könnyebben kezelhető lesz. Hazudnék ha azt mondanám, hogy Helka nem változott semmit, hisz valóban vannak napok, mikor sokkal megfontoltabb, higgadtabb és szófogadóbb, mint ahogy azt élete első két évében megszoktuk tőle. A hangsúly itt a "vannak napok"-on van.

 A mi felnőtt, komoly Helkánk igazán lelkes és  folyamatosan gondoskodik lejegyezendő blogtémáról. Most éppen Tarantino után szabadon Büdös Babzabáló Bunkónak hívjuk....










Hozzászólás (HELKA)

Vedlek. És ezért hátrányos megkülönböztetésben részesítenek napok óta. Hajnalonta nem mehetek anya-gazdival és a kávéjával az ágyába, pedig már megtanultam, hogy nem vetődöm alá, mikor épp le akar feküdni hanem az ágy mellett tipródva várom hogy elhelyezkedjen, majd a kávésbögrére két kézzel rámarkolva kimondja a varázsszót: "gyere !",  és én ugrom 

Minimális az idő, amit a lakásban tölthetek és egyfolytában készenlétben van a porszívó amitől ki tudnék szaladni a világból. Azért abba a kevés, bent töltött időmbe megint belefért múlt héten egy szelet sült tarja eltulajdonítása. Olyan elegánsan csentem el apa másnapra összekészített éthordójából, hogy egy szem rizs sem potyogott mellé a konyhapultra. Ezzel úgy összezavartam őket, hogy csak nagyon nehezen esett le nekik hogy én csórtam el.

A bab sztori az fáj. Apa gazdi és Csenge kertészkedése kicsit valóban idegesít, mert engem egyáltalán nem hajlandóak bevenni a buliba. Annyira nem, hogy a kiskertet az általam csak felügyelettel látogathaó területre telepítették. Szóval ki gondolta volna, hogy az én felségterületemen elhelyezett dézsában, a friss zsíros földbe eldugdosott babok nem az én szórakoztatásomat szolgálják ??? 

Éjjel mikor minden elcsendesedett neki is álltam szépen akkurátusan kibányászni az elrejtett kincset. Kicsit izgultam, hogy megtalálom-e mindet, mert nem akartam csalódást okozni. A megtalált csírázó babokat egyenként szétroppantottam és szépen felsorakoztattam a teraszon, aztán vártam a reggeli örömöt, ahogy majd büszke mosollyal nyugtázzák milyen ügyes kutyus is vagyok én ..... 

A Büdös Babzabáló mellett szoktak sátán kutyájának is hívni, ugyanis hetek óta a kivágott tuja ágakból rakott hatalmas kupac a főhadiszállásom. A szőrömbe ragadt megfekedett gyantafoltok pedig igazán bestiális külsőt kölcsönöznek nekem. 

Olyan is volt, hogy Anya-gazdi takarította a trambulint és megengedte hogy segítsek. Mikor végeztünk ugráltunk és ő nagyon belelkesedett és én nem akartam kiszállni, aztán persze nekem kellett egyedül újból kitakarítánom miután rendesen összehánytam....



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kutyás nyaralás

 Éééés igen ! Sikerült ! Helkát is le lehet fárasztani.  Egy vízparti apartman a csodás Dunakanyarban, egy hét augusztusban, amikor mind a h...